BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, August 4, 2011

since aku single ni...

hidup aku jadi macam dulu balik sejak ade dy ni..
aku tak tahu la macam mane aku bole tibe2 ade hati kat dy..
stiap hari dy la rajin text aku..
layan aku..
dy suke buat aku happy..
tapi buat mase ni aku dengan dy x ade pape..
aku tak ready lagi..

semalam..
ade kawan aku call..
tibe2 je..
kawan aku cakap EX dy letak gmbar si dy ni as profil picture..
aku terkejut lah..
bukan ke dy org dah takde pape..

mase tu aku dalam kereta..
aku x tahan doww..
terkejut aku..
aku nangis sebab dy..
yang tak ade ape2 dengan aku ni..
k..
yela..
aku dah tak de sape2 lagi..
dah sume org buat aku macam  ni..
sape tak tahan kan..


then aku tanye dy..
betul ke ni sume..
dia pun terkejut..
dy cakap dy x tahu ape2 pun..
dy try explain kat aku..
tapi aku x nak dengar..
aku tak jawab pun call dy..

last2 dy hatar msg kat aku..
akku bace..
tapi aku tak reply..
dy call aku lagi..
aku terpakse la jawab..
kesian pulak kat dy..haha

dy ade cakap somthing yang buat aku tersentuh sangat..
tapi kalau lah ape yang dy cakap uhh betull..
k... =)

sekarang ni.
aku tak tahu la sama ade nak hidup macam ni ke ape..
aku rindu dengan hidup aku yang dulu..
tapi 1 je aku takut..
aku takut dikecewa lagi...hurmm..
please..
i hate it...

....................................................ily..................................................

0 comments: