BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, August 29, 2011

selamat hari raya maaf zahir dan batin

esok dah nak raye ann..
cepat nye..
 tapi sedih la..
tak dapat puase penuh tahun ni...

 mesti best kan esok dah nak raye..
 tapi tak bagi aku..
 mummy & daddy aku sibuk dengan kerja deorg..
 ni 1st time tak dapat raye dengan mumy n daddy..
 sedih sangat tau..
 tak pe lah..aku faham dengan kerja deorng..

 malm ni dy janji nak buat SS ..
wee...
 tapi kalau tak buat pun takpe..
 aku tak nak dengar suare dia lagi..
kenape eea??
selame ni baru aku tahu yang dia tipu aku..
sebelum puase..
dy janji nak puase penuh tahun ni..
tahu semalam baru aku dapat tahu yang dy tak..
k..tak pelah..
sape aku ni nak pakse orang nak puase ke tak..
diri aku sendiri ni pun tak betul lagi..
sebab diri aku ni tak betul lah aku nak seseorang dapat betulkan diri aku ni..
sebagai perempuan..
aku nak cari yang terbaik and dapat bimbing aku nanti...
 takpe lah..

 B4 this aku ade mintak maaf kat dy atas segala kesalahan aku..
tapi aku rase dia tak maaf kan aku lagi..
k..

 Sedihlah nak RAYA esok..
 semua tak de..
 orang raye gembira tapi aku raye dengan air mata...



.........................................EID MUBARAK.............................................


0 comments: