BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, July 27, 2011

fucking player like you

ok...1st of all..
terima kasih banyak2 kepada 'awak'..
yang berjaya buat saya sayang kat awak..
and buat saya benci kat awak..

tah macam mane lah aku boleh suka kat kau pun aku tak tahu lah..
nak cakap hansom x de lah..
tu la pelik ann...
kau BOMOH aku eea..
baeekkkk!!..
haha..

aku menyesal dow dapat kawan macam kau..
dah la tahu jage hati perempuan..
suka buatorang sakit hati..
kau betul2 x de perasaan .. 


YESTERDAY

aku call dia..
yes..aku mengaku aku rindu dy sangat..
tu sebab aku call dy..
lagi pun aku dapat tahu kaki dia sakit..
kena paku..
tu sebab aku call dia..
aku tak senang duduk kalau tahu dia sakit..

kesian kan dia.... =(..

...................................................misyou....................................

0 comments: